Doorwerkingsonderzoek Citymarketing Tilburg uit 2018
De Rekenkamer Tilburg (vanaf nu: RKT) doet eens per benoemingsperiode een doorwerkingsonderzoek. Met
het onderzoek ‘Citymarketing Tilburg’ uit 2018 heeft de RKT het citymarketingbeleid, de bereikte resultaten
tussen medio 2015 en eind 2017 en de sturing en beheersing van de uitvoering nader bestudeerd. De RKT
heeft daarbij gekeken naar het totale systeem, c.q. de wijze waarop de sturing op het beleid op papier was georganiseerd en hoe dit in de praktijk verliep tussen de gemeente Tilburg (vanaf nu: gemeente) en de stichting
Marketing Tilburg (vanaf nu: SMT). De RKT acht het een goed moment om de stand van zaken op te maken ten
aanzien van de opvolging van de rekenkameraanbevelingen uit het onderzoek. Deze Rekenkamerbrief beantwoordt dan ook de vraag wat er is gedaan met de door de raad vastgestelde aanbevelingen uit het rekenkameronderzoek uit 2018.
Centrale onderzoeksvraag
Rekenkamerrapport
Rekenkamer(commissie) | Rekenkamer Tilburg |
Provincie(s) | Noord-Brabant |
Onderzoek door | Rekenkamer zelf |